Etický kodex
Motto: „Ctíme poctivost a morální zásady při podnikání i v komunikaci s okolím.“
Základní hodnoty společnosti TENEZ a.s.
- Profesionalita a zákaznicky orientovaný přístup,
- loajalita a poctivost,
- vzájemný respekt,
- slušnost, čestnost a upřímnost,
- týmová práce, zejména ochota a komunikace,
- inovativní myšlení a kreativita,
- aktivní přístup k řešení problémů,
- úcta k práci druhých.
Vztahy se zákazníky a dodavateli
Základním pravidlem vztahů se zákazníky a dodavateli je důvěra. Dále následují obecné principy chování:
- Zákazník je na prvním místě,
- plnění termínů v požadované kvalitě u veškerých zakázek je jednou z nejvyšších priorit,
- zachování důvěrnosti informací o zákaznících a dodavatelích je rovněž prioritou,
- zaměstnanci se vyvarují veškerých nepoctivých obchodních praktik.
Životní prostředí
Společnost se úpravou technologických procesů snaží o minimalizaci negativních dopadů výrobního procesu na životní prostředí.